Kızlar daha önce enfeksiyonum vardı vajinal mantar enfeksiyonu geçti ne zmaandir kasintim v.s yoktu vajinamda yanma yoktu iyiydim.Simdi dün geecden beri vajinamda yanma batma var içinde sızı var sanki ağrı yok sadece vajina da batma gibi yanma hafif kaşıntı oluyo bazen ve hafif vajinamda sızi var hemen ucunda başına gelen bilen varsa yardımcı olurmusunuz