Bagci01 14 haftayım bende 15 olacağım, 3 gündür belim ağrıdan kopuyor ve kasıklarım ara ara ağrıyordu, doktora gittim herşey normal kan ve idrar tahlili aldılar onlarda da sıkıntı yok, hiç bir neden söylemedi belki kaslarımız zayıftır ve bebek büyüdüğü için ağrı oluyodur bilemedim bende de yeni çıktı ağrı