cevriye35_ Bende 37+3 olcaz 12de ne zaman gelcek acaba hicbir belirti yok ara ara agrilar oluyo geciyo beklicek galiba daha 🤔 cok agirlastim nefes zor aliyorum ya bi yandan gelsin diyorum bi yandan dursun 🥱