Melikenin_annesiii Kızlar kan testi sonuçlarımı atıyorum çok anlamam ama sanirim kötü çıkmış anlayan varmi acil gitmem gerekir mi doktora 
Betlllal Melikenin_annesiii diğer değerleri bilmiyorum ama benimde glikozum 80 çıkmıştı doktor ilaç başlattı insülin direnci için size de başlatır büyük ihtimalle
gulsahklkn Melikenin_annesiii Normal kötü bişey yok kolesterol gebelikte yüksek çıkar zaten doktorlar genelde bakmaz bile ona şekeriniz de iyi
Yigit_Yagiz_Moms Melikenin_annesiii Kolestrol gebelikte artar Kolestrol değerleriniz normal. Sodyumunuz düşük çıkmış. Günde bir şişe soda için mutlaka
Patito__ Melikenin_annesiii cnm seker azcik dusuk cikmis uzun sure ac kalmayin. Kolestrolde yuksek cikmis oncedende olabilir hamilelik dolaysiylede olabilir.saglikli beslenin.
1_Pandackk Melikenin_annesiii kolesterol yüksek çıkmış şeker düşük çıkmış doktorunuza danışın en iyisi o anlatabilir size
drya_slmz Şeker zaten açlık şekeri o yüzden normal kabul edilebilir diğer değerler ya sınırda yüksek ya da abartı yüksek değil gebelikten kaynaklı da yükselme olmuş olabilir merak etmeyin
Ilksen-30 Sonuçların güzel kolesterol hamilelikte yükseliyor ona bakmıyor bile şeker zaten süper düşük olması iyi