Skarakas Betlllal gecen yil bos gebelik sebebiyle kurtaj olmustum. 6-7 haftalikken bebek gelisimini durdurmus demisti dr hemen kurtaj olmustum. 1 yil sonra kazara gebe kaldim
orkide123p3t Betlllal kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldım ilk3 ay korunduk hemen nasip etsin Rabbim sqnada sakın isyana düşme olur mu 🥺♥️
Skarakas Betlllal tabiki tekrar kalirsiniz hatta su an daha hizli bir sekilde kalirsiniz. Gonlunuzu ferah tutun doktorunuzun yonlendirmesine gore hareket edin ne zaman gebe kalmanizi istediyse ona gore calismalara baslarsiniz. Rabbim gonlunuze gore versin 🥰😘
blueberyy00 Betlllal boş gebelik demek için erken değil mi benim 9. Haftada göründü bebek bence acele etmeyin bekleyin hatta sizin haftalarda kese büyüyor ama bebek yok boş gebelik gibi ama yinede bekleyelim demişti doktor
Meryeminannesi20 Betlllal sağlıksız gebeliklerde zaten rahim onu atıyor hemen kürtaj olmaya gitmeyin bakarsınız sağlıklı ilerler yada kendiliğinden düşer vücut onu atar merak etmeyin biraz bekleyin dua edin