Betlllal ben 9 ay önce boş gebelik geçirdim baya bir zordu devlet hastaninde oldum canlı yaptılar tavsiyem özel e gidin durumunuzda varsa o zaman aklimza gelmedi özele gitmek bir an oldu herşey doktor bana dış gebelik dediğin de inanmadım hiç bir işlem de yapmadım bekledim öyle ama her bekledikçe daha beter ağrısı oldu yerimden kalkamadım doktora gittim de bana dedi ki bugün de gelmeseydin zehirlerdi seni