Merveburanaktas 12 haftaya kadar 2 haftada bir gidiliyor gitmen senin için daha iyi olur çünkü sürekli bebeği kontrol ediyorlar 12 haftadan itibaren ayda bir kontrol ediliyorsun 33 haftadan itibaren tekrar 2 haftada bir kontrol oluyorsun tek doktora git istersen iki doktor farklı şeyler söyleyecektir ve hem kafanız karışacaktır hem de korkunuz artacaktır yine de siz bilirsiniz