OYKUmom valla kuzum bence ne olursa olsun acile git. Yani başımdan 3 gebelik geçti hepsi aşırı kanamalı oldu hatta ilk oğlumda öyle bir kanama olmuştu ki ben çocuğu düşürdüm diye gittim acile. Herkeste farklı seyrediyor yani ona göre git erkenden ilaç başlarlar