Cerenbelisx püff bende almak istiyorum da insan korkuyor işte her şey yolunda gider mi sağlıkla dogsr mi sonradan insan daha da üzülür diye biraz cekiniyoruz iste eşimle. :(( ama bence şöyle bir şey de var bebek belki zayıf doğar kilolu doğar. 03 ay giyemez belki mesela az kullanır elinde patlar. Tamam ikinci çocukta kullanır ama şimdiden para vermek fazla almak, saklamak ne kadar mantıklı ki? Yani biraz da bebenin boyuna kilosuna göre mi almak lazım acaba diyorum hani ihtiyaç oldukta. Ay ilk bebe bende bilmiyorum nası yapılır 😃