selim10 doktor her ne kadar yemek istemesen de kendini yemek için zorla dedi bana. Kussan da yemeye devam et, çünkü bebek kendi besinini senden bir şekilde karşılar ama sen çok güçsüz düşersin. Sabahları uyanır uyanmaz beyaz leblebi yememi önerdiler bana onu alicam sende bi dene bastiriyormus mideyi. Hayırla gelsinler Rabbim hayirla kucagimiza almayi nasip etsin🤗🌸