Sedakyaaa yenibirannis ben normal istediğim için bi şey demedi daha. Sizinki sağlıcakla gelsin az kalmış 🤭
Sedakyaaa gumiho ben de beklemedeyim bilemedim zaten haftalık muayenelerim oluyor acile gidesim yok hiç
Sedakyaaa Melike_sevgi ben de düne kadar kızım hadi gel bekleyemem diyip duruyordum kilosu şuan 3070 gram dün nişanım gelince ürktüm biraz şimdi bir hafta daha kalsın istiyorum.
mugeb123 Sedakyaaa magnezyum başından beri içiyorum bitmişti son 1 ay kalınca doğuma devam edeyim mi dedim yeni ilaç alayım mı diye gerek yok artık dedi doktor keşke devam etseydim :(