Adetim 15 gün geçti gebelikte yok bu ay geç yumurtlama oldum oyuzden gecikti sanırım adetim hormon testi yaptılar herşey normal çıktı kistimde yok
Göğüslerim aşırı sızlıyor ucu yanıyor ve sıvı geliyor
Basım ağrıyor aşırı kabizim aşırı akıntım vardi son 3 gündür durdu akıntım kasıklarım ağrıyor adet donemim yaklaşınca goguslerim agrirdi ama bu şekilde asla yanma olmazdı ve sıvı gelmezdi doktor hormondan supelendi adet gecikmesini ve goguslerimden ama herşey normal dedi adet söktürücü yazdı ama yazarkende biraz tereddütlu konuştu bana kullan dedi ama kararsızım kizlar sizce kullanayım mi ilacın adı tarlusal