worin dün bu yüzden acildeydim masaneye ciddi bir baskı var devamlı tuvaletim var gibi ama gidince YoK yapamıyorum iki damla akıyor sadece. Şu an ağrıdan kıvranıyorum ağlaya ağlaya devamlı açıklık bakıyorlar gitmek istemiyorum acile de bıktım artık. İlk defa kötü şeyler düşünüyorum alsınlar artık bile dedim kendimi iğrenç hissediyorum Allahım ne olur diye yalvarıyorum attık 😢