1prensesannesi__ Bta insAllah emer bende cok istiyodum ama 10 ay zorla emdi yine uyuku sersemi alıştır uyukuda emzirmeye falan gayret et vitaminini sifasini alsın
Bta 1prensesannesi__ ay inş ya bütün bebeler anne sutu alsın inş ugrastrmasnlar analarini copcop emsinler ins
Bta yesimm0 vaala ne bilim bazen 4 saat oluyor üç emmek istemiyor3bazen 3 saatte güzel emior o da uykusu gelnce