dunyamsin ana kucağı bence muhakkak olmalı . İlk çocuğumda kullandım yıpranmıştı , ikinciye tekrar aldım . Mutfakta yemek yaparken mutfağa götür , salonda işin olduğu zaman oraya taşı . Aşırı kolaylık oluyor . Puset çok uzun kullanılmıyor hele bebek iriyse Max 4 ay. Sonra zaten pusete sığmıyor . Hem pusetli hem normal bebek arabaları var onlardan alın pusetsiz de sonra kullanırsınız .