Tubabbbaa Canım şerbet istedi Reyhan şerbeti Google baktım sakınca yok dedi ama bugün paylaşım yapmıştım hamile bi arkadaşım bitkisel şeylerde. Uzak dur yazmış doktoru ona yasaklamış iki bardak içtim bişi olur mu ya 😨
Mutlulukkk Tubabbbaa su gibi her gun 5-10 bardak icmeyecekseniz bsey olmaz 😂 bende icmistim bsy olmadi.
Dilogunes-1 Böyle hemen hiçbir şeyin etki edeceğini düşünmüyorum. Ama içinize sinmezse sabah doktora gidin
Mzgnn0234 Merhaba ben 32 haftalık hamileyim nerdeyse her hafta yapıp içtim bütün yaz soguk soguk kana kana içtim hiç bisey olmadı şükür. Bence korkmayın bisey olsa kesin bana olurdu su niyetine içiyordum artık bu son 2 haftadir yapamadığım icin içmiyorum.
Tubabbbaa Mzgnn0234 bende 24 haftalığım ilk kez yaptım oda annem çok yapardı diye canım istedi arkadaş korkuyu düşürdü içime
Mzgnn0234 Tubabbbaa insanların her dediğini takma boş konuşan çok olsa bana olurdu şerbet sonuçta ne yapabilir ki arkadaşım icin rahat olsun