Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı doktoruma sormayı unuttum sorucam ama belki yaşayanınız vardır diye sizlere de sormak istedim. Bugün göğüs ucumdan sıvı geldi bir anda oldu hatta ne olduğunu ilk gördüğümde anlayamadım. Şeffaf gibi ve kurudu karnıma kadar da aktı. Süt kanallarından dolayı mı endişelenmeli miyim normal mi yaşayanınız var mı acaba?