gakkoyengee Gün içinde hareketten çok kasılması var sürekli sert sancılarım başlamıştı nstde çıktı doktora gideyim mi ? Kasılma mı doğum belirtisi oluyor ? 35+5 bugün ilk gebeliğin
Bskaysy gakkoyengee kasılmadan kastın bebeğin biyerde toplanıp karnının sertleşmesinden mi bahsediyorsun
gakkoyengee __mom1 gün içinde tekrarlıyor ama şiddeti aynı bu bebeğin kasılması bayadır var bende bugün sadece arttı
Bskaysy gakkoyengee canım genellikle sancı olduğunda kasılıyorlar zaten düzenli mi takip et sıklaşırsa hastaneye git mutlaka
__mom1 gakkoyengee ben de önceden hafif hafif oluyordu günde bikaç kez. Şuan 33+3 şiddetli olup geçiyor yine günde bikaç kez. Dün çok yorgundum çok şiddetli kasılmalarım oldu korktum bugün dinlendim ve bol su içtim bugün olmadı. Yorgunluğa bağlı oluyor
gakkoyengee xbebegimx yok canım o kadar düzenli değil gün içinde 10 kere oldu diyebilirim şimdide hıçkırıyor
Milen7 35+3 gün içinde sürekli oluyor 5-6-7 kere doktor normal diyor, hatta nst çekilirken de oluyor sancı çıkmıyor