Busee0311 Selamlarr bugün rennie duo aldım kullandım ama mide yanmam hafif olmasına rağmen etki etmedi çoğu zaman mide yanmam kusma derecesine getirecek kadar baya fazla oluyor o yüzden size iyi gelen bu bence daha iyi dediğiniz bir öneriniz varmı
Habibe_ Busee0311 ilk hamilelligimde kaç kutu gaviscon bitirdim bilmiyorum şimdi ikinci hamilelligim yine aynı gaviscon hayat kurtarır, gerçi hamile olmadan öncede kullanıyordum 🤣🤣
Busee0311 asyasemin sadece gaviscon olan değilmi rennie gibi duosu falan yok değilmi isminin yanında yanlış almıyım
Busee0311 Brn_cnn internet üzerinden baktım onu önermediklerini belirtmişler en iyiside oymuş aslında dediğiniz gibi yan etki yaratmadı değilmi hiç
PrensinAnnesi61 Brn_cnn duble action nasıl bir duble ben anlamıyorum bana bir tek normal gaviskon işe yarıyor ama şuan rennie duo aldım bakalım işe yarayacak mı son günlerim de de bunu deneyeyim dedim kimisinde de bu işe yarıyormuş 🥴
Brn_cnn Busee0311 yani.benim yoğun bir mide yanmam yok ayda yılda bir oluyor bir kere içiyorum. Sürekli kullanımda bir zararı var mıdır birşey diyemicem
Busee0311 Mermicek-annesi o banada başta çok iyi geliyordu sonra işe yaramadı sodaya geçtim bu sefer o çok iyi geldi ama daha sonra oda kesmedi mecburen şuruba geçtim artık ilk başlarda gıda işe yarıyor ama daha sonra fayda etmedi bende
Eyaa Busee0311 kesinlikle gaviscon içer içmez kesiyor benim yanmamı ki öyle böyle değil kıvrandıracak şekilde yanıyor bazen midem doktorum yazmıştı banada
Busee0311 Eyaa ay hiç sorma benimde öyle özellikle gece uzanarak uyuyamıyorum artık oturduğum şekilde uyuyorum yoksa uykular haram
MMucizemibeklerkenn Busee0311 direkt mide koruyucu kullan hayatım gaviscon kullanıyordum çok kısa süreli işe yarıyor doktorum koruyucu yazdı şükür mide yanma sorunum kalmadı
Busee0311 MMucizemibeklerkenn onun için bir öneriniz varmı peki benim pek bilgim yok bu konuda eğer şurupta işe yaramazsa koruyucuya geçiş yapacağım