Mrymsr Kızlar doğum yapalı üç hafta olucak bugün iç dudaklardan birinin şiştiğini gördüm dikişlerin acısıda hala geçmedi. Acaba enfeksiyon mu oldu ondan mı şişti bi de bi kaç gündür kantaron yağı sürüyodum batikon sürmüyodum bununla alakası olabilir mi