Merhaba kızlar bu hastanede doğum yapan var mi , memnun kaldınız mi ? Ersin beye gittim bir kez ikinci kez bu ay gideceğim 26 hastalığım eğer memnun kaldıysanız doğuma kadar buradan devam edeceğim ? Normal doğum istiyorum uygun mu sizce tecrübelerinizi bekliyorum