Merhaba. 39 haftalık gebeyim. Dün gece 30 dakikada bir kasılmam oldu 3 defa, sonra geçti gitti. Sabahdan beri de karın ağrım var, en çokta sol tarafda ağrı var. Amma bebeğim daha kanala inmemiş bence, çünki nefes almakta zorlanıyorum. Acaba doğum başlar mı yoksa bebek bağırsaklarımı sıktığı için mi bu ağrılar ? 😕 bu 2-ci bebeğim bu arada