Shr1Onder Merhaba 🌸 İkinci hamileliğimdeyim 13. Haftadayız. Çok sık olmamakla beraber ara sıra çarpıntım oluyor ve kısa sürüyor. Forumda baktım da bunu yaşayan pek çok gebe varmış. Siz yaşadınız mı? Gebelikte normal midir? Ne zamana kadar sürdü?