MvzEbru -Hanife16 genellikle kullanılıyor zaten canım doktorlar dahi veriyor rahatlamamız için ben hamilelik başından beri hem rennie hem caviscon kullanıyorum mideden sıkıntılı olunca bebeğede bir zararı yok fazla tüketmemek gerek tabi
Huhu21 -Hanife16 kesinlikle mükemmel bir şurup yeni doğan bebeklere bile veriyorlarmış çay kaşığı mide yanmasına çok iyi geliyor ben kullandım hamileliğimde