Ayseee13 Bence klasik ama güzel isimler olabilir. Bu yeni türden isimli çocuklarla dolu okullar. Yani o isimler de güzel tabii ki ama benim bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil eğer kızsa öyle bir isim koymayı düşünmüyorum. Defne, Asel, Lina vs çocuklarla doldu her yer.