Morebebek uyku arkadasi almadim canim ben . Donence almayi cok ama cok istedim. Fiyatlari cok pahali yani kullanim alani belli bi sure devam edicek bi esya ici . Ama yinede dayanamadim illada alcam ddim aldim. Ama kurumsal bi magazadan almadim. Gebzede oturuyorum carsida bi oyuncakciya girdim, donencelerden en pahalisi 130 tl idi onu aldim ordan. Uzaktan kumandasi var, 4-5 tane sözlü ve sözsüz muzigi var, bulut seklinde ışıgi var gece lambasi olarak kullanilio, donencenin ucunda takili 4 tane cingirakli oyuncagi var bi tanede ortasinda var, donenceyi ayrica uzaktan kumandayla döndürüp duraklatadabiliosun. Yani kalitelide bi dokusu var. O yuzden istersen git normal bi oyuncakcidan bak donenceye