Cansumsu yanealakanealakaa 2 cm acıklıgım var zten gecen hafta sancılanıp gıtmısdım 2 cm demislerdi fakat dogum baslmadıgı ıcın gerı gelmıstım ama o zman baya karnım kasılıyordu suan ole bıseyım yok sadece gecmeyen bel agrım var kızlaar
Cansumsu yanealakanealakaa salı gunu kontrolum daha var ama yakınım hastaneye cok sukur merakla beklıyorum bende 🙏
Cansumsu yanealakanealakaa cok heycanlıyım amin cok tesekkur ederım ılk gebelıgım 31 haftalık dogdu son ayları son gunlerı belırtılerı cok iyi bılmıyorum 🥰
Merveylmzz yanealakanealakaa ayyy gerçekten mi ben onu enfeksiyon sandım yeşil nişan olur muuuuuuu Ee hala geliyor benden bu nişan mı iç çamaşırım da görüyorum başka belirti yok.Adet gibiyim birde 37 +5
yanealakanealakaa Merveylmzz canım hala geliyorsa enfeksiyon akıntısıdır. nişanı ayırt edebiliyorsun normal akıntıdan. sümüksü yapışkan oluyor
Merveylmzz yanealakanealakaa Ya benim nst tler zaten yüksek ve düzenliydi hastaneden çıktım sümük gibi yeşil akıntı nişan mı Allahımmm
Cansumsu yanealakanealakaa iste benimki boleydı bugun gelen kahverengi asırı sumuksu yapıskan yapıskan ıcınde mınık kırmızılık vardı
Pinar0808 Cansumsu çok şükür benimki de 33 haftalık bazen ağrılarım oluyor korkuyorum doğarsa nasıl olur diye
yanealakanealakaa Merveylmzz yukarda dediğim gibi nişanı gelip 1 ay sonra doğum yapam da var. yanılmış olma ihtimalin de var tabi enfeksiyon da olabilir
Merveylmzz yanealakanealakaa inşallah salıya kadar bir sorun sorun olmaz eşim yoğun çalışıyor şu sıra götüremez
yanealakanealakaa Merveylmzz inşallah canım, ama haftan güzel ağrın sızın da yokmuş bir şey olmaz merak etme, içini ferah tut 🌸