Kızlar selam. Benim yakın zamanda ikinci sezaryenim olacak. İlkinde acı hissettim sonra beni sedasyonla uyuttular. Panik falan değil o bildiğiniz acı&ağrı hissettim. Şimdi başka şehir ve doktorda olduğum için bu tecrübeden bahsettiğimde kimisinde öyle oluyor olursa yine bir sedasyona bakar korkma bu olacak sonuçta dedi. Olacak elbet sağlıkla olsun inşallah ama elimde değil çok korkuyorum. Sizin ikinci sezaryen tecrübenizi nasıl? Kimisi de ikinci daha kolay diyor. Sonrasındaki acıdan ziyade işlem esnasında korkuyorum. Genel de istemiyorum. Pozitif hikayesi olan varsa ne iyi gelir 🥰🌸🌸