ela23_ Arkadaşlar 22+1 haftalık hamileyim özellikle göbeğimde çatlaklar oluşmaya başladı. Önereceğiniz bi krem var mı hem benim gibi çatlakları olan arkadaşlara da yardımcı olmuş olursunuz🌸💐
EsraDeniz123 Ben lierac kullanıyorum canım memnunum şu an da bir de vücudu bol bol nemlendirici gerekiyor. Lierac in yaninda hindistan cevizi yağı, badem yağı güzel bir bebe yağı kullanabilirsin
ela23_ EsraDeniz123 postu açtıktan sonra kimse hemen yazmadı bende gidip eczaneden aldım lierac serum aldım. Onun yanında diğer yağları da mı kullanmam gerek🙄🌸
ela23_ gulsenturker onu da alayım inşallah işe yararlar şimdiden moralim bozuluyor çatlakları görünce😭🌸