Aysem2 ayy bu beklemek gerçekten çok zor benim de bat 28 test falan yapmadım yapmayı da düşünmüyorum 26 sında yola çıkıcaz belirtilerime bakarım adet belirtisi ise yapmam o gün değilse belki yaparım
Senin de adetini beklemeni tavsiye ederim erken gebelik testi yapmışsın çünkü pazartesiye kadar bekle birde senin şüphelendiğin belirtin var mı