Acemiiiii Tecrübeli anneler kış bebeği için kaç takım aldınız? Yenidoğan birkaç tane aldım. Çoğunlukla 3 ay aldım her şeyi ama hepsi ince. Hangisinden ne kadar olmalı kafam karıştı. Fazla alıp israf etmek de istemiyorum. Az olsun da istemiyorum 🥺
MvzEbru Acemiiiii bebekler çok hızlı büyüyor o yüzden genellikle 1-2 beden büyük alınmalı bence fazla alıp abartmamak gerek zaten zaman içinde sürekli alıyorsun😂
aminehumamoms Acemiiiii 6tane yenidoğan hastane çıkışı 5li 5tane zarf şeklinde yenidoğan iç zıbını aldım uzunkollu 1tanede hm den peluş tulum aldım dışarı çıkarken giydirmek için benimki aralıgın sonu ocagın başında dogucak zaten hastane çıkışlarının altına uzunkollu zıbın giyidiricem üzerinede yelek el örgüsü falan
Hulyab Acemiiiii takima cok ihtiyac oluyo kusuyolar pisleniyo ister istemz ona agirlik vern . En cok kullanilan agiz mendilleri Citcitli badiler ,ic alt patikli yani az olunca yetmiyo surekli yikarm dersen fazla alma ama ynede 6 7 taikimi olsn
Acemiiiii MvzEbru peki bu takımlar çok ince olduğu için kışın üzerine yelek hırka falan mı almak lazım
MvzEbru Acemiiiii tabiki yelek hırka gerekli kalın takımlar , tulumlar var ama onlardanda alabilirsin
Acemiiiii aminehumamoms benim de o zamanlar olacak nasipse 🥹 çoğunlukla 3 ay aldım tulum ve takımları. Siz de öyle mi yaptınız? Bir de peluş tulum derken nasıl bir şey alsınız
aminehumamoms Acemiiiii Bunu aldım bi çok çeşidi var dışarı çıkarırken falan doktor kontrollerinde iyi olur dedim bide kullanan herkez çok sıcak tuttugunu söyledi battaniyeye falan sarmaya gerek kalmaz yani
aminehumamoms Acemiiiii Bide bunları sipariş vermiştim bugün elime ulaştı çok beğendim renklerini dokularını yenidoğanda bu tarz zıbın giydirmek çok kolay oluyomuş heryeri açılıyo
aminehumamoms Acemiiiii hm aldım dolap uygulamasında sıfır etiketli ürün satıyolar mağazaya göre kat kat uygun oraya bakmanı tavsiye ederim🥰