Acoso yok benim daha yeni 17 haftalık , sanırım bu soruların cevabını ben sizden Alacam hayırlı doğumunuz olsun ,benim ilki normal dogumdu ,2. De plasenta aşağıda seyrediyor yukarı bir miktar çıkmış en son kontrolde, herşey yolunda giderse normal düşünüyorum yine nasip herşey 😊