Eminer pek önerilmez canm ikili teste risk cıktıysa kromozomları bozuksa yapıolar die biliorm amniosentezi sakn yaptırma eğer aldırmak istemiosan cocugunu yaptırmanada gerek yok saçmalk riske atıyorsun doğruluk oranı az ve zor birşey yaptıran pek yok zaten ikili test de yüzde yüz doğru cıkmıo down sendromlu dediler cocuga sağlam cıktı kuzenimin