meltemcik yaa sakın korkmayın hiç bir şey anlamıyorsunuz hatta rahatlıyorsunuz bile,ben sonrasında hiç bir ağrı sızı da çekmedim,hafif adet sancısı çekenler varmış ama bende hiç olmadı.Çok basit bir işlem rahat olun.İşin psikolojik boyutu zor yalnızca.