Kızlar merhaba ben en son kontrolüme göre 19+2günlük hamileydim bugün kontrole gittim 21+4günlük dedi doktor ve bir ay sonraya ayrıntılı kontrole günü verdi acaba şuanki ölçümü doğrumu yoksa ayrıntılıda daha mı belli olur doğrusu🙏 birde 12.haftada ve 15.haftada cinsiyete kız dediler şuan bugünde doktor kız ama net göremedim pozisyon uygun değil diye dedi acaba kız mıdır