Nazli_guven_ cnaım folbiol da 5mg yarım veriyolarla ve fazla folik asit çokta iyi değil bu 400mcg ucuz yollu diye veriyolar fakat ama fazla folik asit vücuttan atılsa bile ileride çocukta b12 folik asit fazlalğı sorun yaratabiliyor o yüzden bana vermedi başta hamile klmak için sorunlu düşük gebelere veriyor 5 mg biraz yüksek tabi anemi vs yoksa hastalık tüp bebek yapablarada veriyolar