mamacitak Kızlar bugün çatı muayenesi oldum hiiç korkulacak bir şey değil kendinizi kasmayın benim gayet rahat geçti korkusu olan varsa motivasyon olsun istedim
35aysegul mamacitak çok sevindim sizin adınıza kaçıncı haftanızda oldunuz acaba ne kadar sürdü ortalama. Doktorum bana 36. Hafta gibi bakarız filan demişti 36-37 gibi
mamacitak 35aysegul ben 39+1 de oldum önceki kontrollerimde de doktorum öyle söylemişti önden muayene etmiyorum 39u görürsek o zaman yaparız demişti