3bebekannesiii Papatya8698 ayy bızde 8+5 haftalıgız nisan görünüyor doğum bulantı var şuan bide asırı halsızlık ve kasık agrısı
Ddimple Papatya8698 Bizde 8+4 haftalığız ve aşırı mide bulantısı yaşıyorum gün boyu hiç geçmiyor 🤦🏻♀️
Kiwitoveannesi Papatya8698 ayy bizde canım çok şükür hersey yolunda 9 haftalık olduk istifra sürekli mide bulantisi halsizlik bunlar dışında iyiyim
Papatya8698 3bebekannesiii Ben şaka gibi asla hamileligimi bilmiyorum kalp atışını duymasam asla inanmazdım Bulantı yok halsizlik yok sadece birden ayağa kalkarsam kasık ağrısı oluyor
Papatya8698 3bebekannesiii Benim de 3 bebeğim olacak inşallah ilk kızım 8 yaşında 2.si 5 şimdi 3.ye hamileyim