Srabiak Kizlar bugun kontrolum vardi bebegimin kafasi 6.ayda dogum pozisyonu almisti ve bugun de olmasi gerekenden biraz asagida dedi doktor sonra rahim agzi uzunlugu normal dedi ama olmasi gerekenden asagida olmasi beni biraz korkuttu acikcasi boyle bise yasayan var mi erken dogum falan olmaz demi 🙇🏽♀️
Beriliko Srabiak dün yaşadım aynı şeyi kasığa bıçak batması gibi ağrılarım oldu doktora gittim bebek bayağı aşağıda 37 leri görmesini bekleriz biz hep ama görmücek gibi dedi plesentadada kanama varmış yatış verdi malesef
Emira Srabiak kormana gerek yok allahin izni ile hic birswy olmaz sana tek tavsiyem kendini yorma ve ayakta uzun sureli kalma rahim agzi uzunlugunu etkiliyor cunku😊