21+4 de suyum geldi şu an 23+4 oluyoruz o günden beri hastanede yatıyorum perinatoloji bölümünde ve her gün suyuna bakılıyor. Benim suyum sabah 6 da bir anda bosalti gitti 2-4 cm suyla bebeğim benimle hayatta kalmaya çalışıyor . Sana sadece tavsiyem bol bol su icc havuç suyu iç bol seyler giy karnını sikmasin ve uzan . Enfeksiyon kapmamaya özen göster. Her gün crp değerine bakıyorlar benim ve günde 4 kere antibiyotik iğne yapılıyor her ihtimale karşı .