Gul1616 Hafta %90 erkek dedi 14. Hafta yine erkek dedi bu sefer devlete gittim 15. Hafta çıkıntı var kız olma ihtimali yüksek dedi 😂😂 oğlana o kadar adapte olmuştum çok tuhaf hissediyorum 😅 detaylı da net belli olur mu acaba yaa
Berkos Gul1616 çıkıntı var ve kız olma ihtimali yüksek derken 😂 dilimi sürçtü acaba çıkıntı olursa erkek olur o 😅
Gul1616 aylin_23 ay inşallah yaa bir şeyler almak istiyorum yavaştan ama yok cinsiyet net değil ki 😂😂 bide herkese dedik erkek diye 😂😂
aylin_23 Gul1616 valla bende 12+2 de gittim doktora doktor dedi %80 erkek ultrason fotoğrafına millet bakıyor kiz diyor bende kaldım öyle birseyler alma hevesi gidiyor içimden 🤣🤣🤣
Gul1616 Berkos ne bileyim ben de anlamadım kii devlete gittim ilk defa odanın içi tıklım tıklım doğru düzgün bakmadı bile 5 dk ben de söylemedim bişey 😅