Meldadlk 14+5 olduk bugün ikiz gebelik benim biri kız biri erkek dedi doktor ama kesin değil eğer değişmezse inşallah 6.ci aydan evvel alışveriş yapmicam ama ilk aklımda zibinlara isim yazıyolar ya kanatlı falan onlardan çok istiyorum kesfette görüyorum ınstagramda bayılıyorum hem kıza hem oğlana yaptırcam zaten isimleri belli sadece cinsiyetleri kesinleşmesi için beklemedeyim