Aminealeyna Kizlar dün post acmistim testim silik cikti hamilemiyim diye bugun kan testi verdim 241.02 cikti kac haftalik oluyo ☺️❤️
Livanur22 Aminealeyna son adet tarıhınıze göre söylüyorlar, mesela benim 14bin küsür çıktı 6 haftalık dendi, adet tarihine göre diyecekler şuan ilerde bebek göründüğünde de haftasıyla uyumluysa ona göre söylerler hayırlı olsun
minikmucizeemaak Aminealeyna Betayla hafta belli olmaz canım son adet tarihime göre hesaplaman lazım, hayırlı olsun🥲
sln23 Aminealeyna ben de 11 inde test yaptım silik çıktı kan testi 469 çıktı som adet tarihim 15 ağpsutostu şuan 5+2 deyim