Gizemd-01 evet ilk öğrendim direk Google yazdım, bide kadınlar klübü var orda ordaki yorumları okudum beynim durdu dünyam yıkıldı sanki, sonra bu uygulamayı açtım burdada çok kötü yazanlar vardı ama iyi şeyler yazanda vardı öyle böyle derken burdayım o günden beri benı tanımayan yoktur, 4 yıl olmadı tüp bebek,bide bu böyle olunca ben nası korktum gece bile bu uygulamadayken uykuya daldıgım oluyordu,yine çok üzülüyorum endişeliyim ama bi tık daha alıştım sanki bide çokta zayıfladım zaten üzüntüden, artık Rabbim bilir inşallah selamete çıkarır bizide 🤲🤲