Yıllardır böbreklerimde taş ve kum var, ara ara kendini hatırlatır sonra durulur ama her seferinde acillik olurum yani çok şiddetli bilen bilir bu defa hamilelik var. 2 gündür önce karnımda bir ağrı vardı afedersiniz ishal oldum sonra dün gece bir anda sol böbreğime bir ağrı girdi asla geçmiyor dünden beri, doktora gittiğim zaman acile bana gebelik var mı diye ısrarla sorarlardı bir arkadaşımda hamileyken taş düşürdü sadece parol taktılar serumla öyle olunca hastaneye de gitmek istemiyorum çünkü aşırı yorucu oluyor kan ver idrar ver bekle saatlerce falan. Bilemiyorum ne yapacağımı, başka bişeydir diyenler olacak muhtemelen ama 8 senedir bende bu taş kum var her seferinde aynı şey oluyor artık uzmanı oldum ama bu defa ilaçlarımı kullanamıyorum sorun burda.. Öneriniz var mı?