Parsmommy öyle düşünmeyin bebeğin pozisyonu ile alakalı Doktoru n tecrübesi etkiliyor sıkıntı yok ise birde atıyorum kalbinin odacıklarını damarlarını. Kan akışını kalpte patlama ve Allah korusun delik yok ise kontrole devam ediyor. Odacıklarda sıkıntı yok ise o zaman Orada işi bitmiş oluyor tüm herşeyi inceliyorlar adam 20 senelik bir dr ise daha deneyimli ve hızlı oluyor kontrolü