emel16 Ben testi yapmicaktım aslında adetimin geciktiğinin üçüncü gün akşamı görümcem ısrar edince yaptım oda peş peşe arayıp durunca var mı bebek diye ben açmayınca eşimi aramış öyle geldi yanıma ben ağlıyordum görümcem gülüyordu telefondan falan öyle öğrenmiş oldu aptala dönmüştü adam biri ağlıyor biri gülüyor kimse bi şey demiyor falan 😂