Tugceinciuak ben erken doğum yaptım 31 haftamda yaptım yani hamileliğim son zamanlarını zor zamanlarını yaşamadım doğumdan sonra 38 gün küvezde kaldı oğlum yine çok bişey anlamadım yani zorlanmadım sezeryan olmuştum oğlum gelene kadar toparlanmıştım zaten ama oğluma kavuşunca çok şükür ilk günler zordu uyku vs. çok şükür yalnızda değildim annem kayınvalidem çok destekçilerimdi sonra zaten alışıyor insan