Aminealeyna selintugkam ben dun igrendim idrarda bugunde kanda ogrendim 3+5 gogus uclarin karardi ve agriyor bas donmesi var birde alt karinda agri var ❤️
Smyr-89 selintugkam ben 4 haftalık hamileyşm gögüsümde agri belimde bide ara ara karnımda agrı olıyor
K-1997 selintugkam merhaba akıntınız varmı benim su gibi akıntım var 9 unda randevum beta takibi yaptırdık sürekli ama daha var kontrolümüze
mimar_anne Evet yeni öğrendim bende 4+2 belirtim yok sadece göğsüm biraz yanıyor ve ucu karardı hafiften ilk hamileliğimde de böyleydi
sln23 5+2 deyim bende bugün çok şiddetli baş ağırım oldu çok nadir bulantım oldu 2,3 sefer falan . Onun dışında çok sık tuvalete çıkıyorum
cokbilmismom Bende 4.haftadayım keseyi çok şükür gördük 🙏 kalp atışı için bekliyoruz sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza Allah nazarlardan saklasın 🙏🙏 benimde kasık ağrım ve göğüs hassasiyetim dışında bir belirtim yok birde bazen uyku hali oluyor
Mnrsln Dün öğrendim. ( adet günümde). 15 gündür göğüslerimde ağrı ve şişlik var. Hafif baş dönmelerim oldu. Testte beta 618 çıktı. 4 haftalık gibi duruyor bugün doktor ayrıntılı birşey söyler sanırım.
Aylin969696 Bende 5+1 deyim sadece aşırı bel ağrım var 4+6 yken kesemiz göründü inşallah kalp atışlarını da duyarız yakında 😊
cokbilmismom Ben sadece bir kere kan verdim adetimin ilk günü daha sonra doktor bir daha istemedi niye tekrar vereceksiniz
Aminealeyna cokbilmismom 2 gunde bir 2 kat artis olmali o zaman saglikli gebeliktir demisti doktorun kizimdada ilk versigimde 1600 du 2 gun sonra 3400 e cikmisti
Ozlem2206 Aminealeyna benimde 28 agustosdu evde mi test yapmistiniz birde ne gibi belirtileriniz vardı
Aminealeyna Ozlem2206 planli gebelikti zaten evde test yaptim 20 eylulde bas donmesi ve sbah bulantim var test yaparken hicbir belirtim yoktu gogus agrisi disinda tedtim silik cizgi cikti 21 eyluldede kan verdim
-ECEM- Benimde son regl tarihim 25 Ağustos. Ve adetime 3 gün varken evde yaptığım test ile öğrendim. Yarın hastaneye gideceğim. Göğüs hassasiyeti ve ara ara gelen uyku hali dışında bir şey hissetmiyorum. İnşallah bizde keseyi görebiliriz 🤲🏻