Mlsfcr İlk gebeliğim, özelde oldum. Sütüm geldi hemen ama az az tabiki bebek emdikçe arttı. Sezeryan için kesinlikle alt üst pijama değil gecelik öneririm. Dikiş yerlerine gelince acır diğer türlü. Depend alırsanız bedenine dikkat edin ben M almışım çok küçük geldi bana hastanede hasta bezi varmış onu kullandık.